Thursday, December 23, 2010

~My 1st AWARD..yey~


Assalamualaikum...
ari ni adalah ari yg indah...
sbb ari ni 1st time aku dpt AWARD...iaitu The Best Follower Award..
suke3...sgt3...hehehehe
AWARD ni telah di beri oleh Cik Atikah Amalina...
thanks a lot ye..sy trime award ni ngn ati yg berbunge-bunge...hehehe~

orait..skg ni kne jwb soklan plak...

1. Bagi ucapan..
Aku amet terharu sbb telah diberi award ari ni...macih byk2 pd cik atikah...hehe...trime kasih juge pd pakcik im sbb menganjurkn Award ni...hehehe...award sgt bgs sbb dpt menghargai para follower serte mengeratkn lg silaturrahim...cewah..hehehe...

2. Berikan 4 ciri2 lelaki/wanita idaman untuk dijadikan suami/isteri..
-serasi bersame
-boleh menjadi pemimpin kuarge dan bole membimbing aku ke jln di redhai
-rupe parasnye sedap mate memandang
-hormat aku dan kedue owg tue aku serta hormat pd owg tue yg len

3. Berikan 1 tips utk mengekalkan hubungan dgn pasangan..
-saling percaye mempercayai & setia

4. Pernahkah anda terjumpe doa pendekat jodoh dan putus cinta..
-pernah

5. Letakkan 10 link pilihan anda dan beritahu mereka telah memenangi award ini..


tahniah sume...anda yg di ats ni telah menerime AWARD dr aku...

papai =)

Glitter text generator

5 comments:

apul said...

ow ya. .tq. .tp kan2. .nma sy tu lau leh rapat yep,hehe. .-ApulZafirul-

Nur Afiqka said...

sme2...=)
aaa..orait2...hehehe~

jann sinuja said...

thanx..dah amek :)

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

uh... sekali ade name kat sini pulok..
hahah... meh nak curi sikit...

Nur Afiqka said...

amek la...hehehe~

Klik Sini!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...