Saturday, August 20, 2011

~20 Ramadhan~

Assalamualaikum.............
Hari ini 20 Ramadhan....lagi 10 hari menuju Syawal....sekejap jew masa berlalu...
Lagi 10 hari tu nak raye...baju raye da siap ke belum?? aku punye baju mestilah belum siap...hahaha...kesian kan aku...huhu...Kuih raye pulak dah buat ke belum?? aku da start buat da..hehe...yela..aku kan puase kat rumah tahun ni..so merajinkanlah diri untuk buat kuih kan...kalo tidak kuih tunjuklah jawabnye...sebab ape kuih tunjuk?? sebab tunjuk jew da dapat..cume kene sediekan duit jew la...hebatkan...hehehe~
Selalunye kalau kat kampung pelita2 dipasang semasa 10 hari sebelum raye..korang pasang pelita tak??pasang pelita barulah meriah kan..barulah rase suasana hari raye tu..hehehee...
Kad raye??? ade lagi ke orang kasi kad raye sekarang ni..?? ade ok...tapi sudah jarang2 la....sekarang da moden..orang send kad raye pakai fb jew...kadang2 send ucapan raye pakai sms..tapi aku lebih suke orang kasi kad raye pada aku...sebab rase macam.. waahhh...suke gile la...dapat rase la kehangatan raye tu...excited nye lain macam kalo dapat kad raye....hahahahaha....

Ape2 pun kene penuhi 10 malam terakhir ni untuk melakukan amal ibadat banyak2...sebab dalam 10 malam terakhir ni katanye akan berlaku lailatul qadar...kite semua tak tahu malam lailatul qadar ni bile..hanya Allah sahaje yang tahu...

ok..selamat berpuasa.. =)

Glitter text generator

4 comments:

izatty fatihah said...

salam ramadan sys
meh rebut 10 mlm terakhir tu :p
yup, rse hepy gile klau org bg kad raya kan?

yusuf Laili said...

Salam kenal;
10 ramadhan dah lama aku sedia menanti 30thn dah tunggu.

sue perbs.. said...

cpt nye dh nk raye.. bnyk tk prepare lgi... baju raye pon tk dpt lgi..

Nur Afiqka said...

kene start prepare sbb raye da nk dkt...hehehe~

Klik Sini!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...