Saturday, August 27, 2011

~biskut raye febret sampai gile~



Assalamualaikum.............

Hye..hye..hye.........hari ini suda 27 Ramadhan.....lagi 3 hari ni nak raye.....
Kalo raye mesti kene ade kuih raye......ape kuih raye febret korang ek???
Bagi aku sume kuih raye aku makan dan suke.....tapi ade 1 jenis kuih ni paling aku suke....eh..kuih ke biskut ek???ermm....ntah la...yang penting sodap....hehehee........

ni la die kuih/biskut yang aku cakap tu.....namenye almond slice..........siyes sodapppp.......aku makan tak berenti wooo........silap ari bulan 1 balang bole abes dalam mase 1 hari....hahahahaaa...


Biskut ni kan macam susah jew nak buat....nak cube buat tapi malaslah..leceh...so...beli jew nanti...hehehe....tapi masalahnye susah pulak nak cari..adehhh.....tak pe lah...cari jew la...janji dapat makan sampai gile...hahahaha.. :p


ok la..korang pun mesti ade kuih febret kan...meh la share2 cite kat sini...nak tahu jugak kan ape kuih febret korang....hehehehee.............

orait..Selamat menghabiskan puasa dan selamat hari raye...^^
Wasalam....


Glitter text generator

7 comments:

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

kat mane ade jual biskut ni... cam sedap je..xpenah rase... tp konpirm sedap kan ^^

~nieza dari geng kanada :)

Fad said...

xpenah nampak pun biskut ni..nak try la..katne ada jual ek

Zul Fattah said...

aku tak prnah jumpa kot biskut macam ni.. aku suka tat nenas..

Nur Afiqka said...

hahaha...korg sume x pnh npk ae...mmg jarang jmp biskut ni....agk ssh gak la nk jmp...tp mmg sodap....hehee...

sj said...

x pnh jumpa pn biskut ni ... dasat ni
sj sgt suka tat gulung ngan cornflake madu ... yum yum yum

tonaH iS herE said...

ni la kali pertame tgk biskut cam ni~

cam tak penah jual kat kedai pown~

tengok lelame cam bes la plak~

sedap ea~

Nur Afiqka said...

mmg ssh nk jmp biskut ni....tp sedap taw....hehe

Klik Sini!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...