Tuesday, August 23, 2011

~dapat kad raye dari my bff~

Assalamualaikum.............


Pada suatu malam...tibe2 ade dengar bunyi kereta dan suara gadis memberi salam.....
Dengan penuh tanda tanya mak pun tanya siapakah gerangan yang datang tu.......
Tibe2 mak jerit panggil namaku dan berkata bahawa kawanku yang telah datang ingin berjumpa dengan ku.....owhhhh...rupenye whatshername yin dan fatin zafirah haris (name fb dorg) yang datang......tanjat gegerl taw..tibe2 jew muncul...huhu.....yin pun membawa 2 sampul surat dan mengatakan ingin memberikan kad kahwin nye kepadaku...(ingat aku caye ke ko nak kawen..awal beno haa...)

Belek punye belek rupe2nye kad raye....sangat comey kad ni...korang pun comey jugak ok...terharu pun ade jugak....hehehehe.....Alahai...da lame beno tak dapat kad raye....suke3.....TQVM yin dan atin....sayang korg sangat2......hehehe.......(senyum sampai telinge)......

friendshipneverend ok....love u all much... =)


Glitter text generator

2 comments:

miss sadiq! said...

Wahh! Best nyer dapat kad rayeee! ^_^

Nur Afiqka said...

best..suke sgt2...hehehe~

Klik Sini!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...