Tuesday, September 13, 2011

~akhirnyeeee.....aku kembali semula~

Assalamualaikum.....................

Hye blogger2 sekalian......lame betul aku menyepi ek.....da nak dekat seminggu jugaklah....mesti korang rindu kat aku kan...haha.(werkkk..muntah sekarang)...
Rindu betul la kat belog kesayangan ni...rindu nak melalut-lalut kt sini...hehe...
Korang mesti tertanya-tanya kenape blog aku ni sunyi sepi jew tanpa ada entry2 baru kan?? ok2..aku jawab k..

sebab2 xdapat berblog :
a) Hari2 hari raye..hari2 pergi beraya...beraya dari hari khamis sampailah isnin...(raye sakan)
b) Sibuk tolong ayah aku siapkan bermacam-macam kerja..(da macam s/u da)
c) Sibuk berkemas untuk pulang ke UTM...
d) Bile da sampai UTM tak dapat nak on9 sebab kat bilik tak dapat wifi..nak buat sebarang koje pun tak bole sebab takde tenet...so sad..hurrmm.. :(

Cukup la aku kasi 4 sebab jew...xya la banyak2 sangat ek...hehehe.....

Kini..bermula lah hidupku di tahun yang baru dan di semester yang baru.....(bersama spesel BF baru..tetttttt....)

p/s: kepada semua pelajar utm selamat kembali ke kampus...kepada semua freshie2 selamat berjaya sesuaikan diri kat utm ni...kepada semua blogger yang naik belajar same2 dengan aku selamat maju jaya k......gud luck =)

Glitter text generator

1 comment:

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

Klik Sini!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...