Thursday, April 12, 2012

~9.4 = Happy Birthday To Me =) ~

Assalamualaikum.........

9 April.....tarikh ape ni?? ape maknenye tarikh ni?? hehehe
kalo nak tahu tarikh ni la hari aku dilahirkan...tarikh yang bermakna buat aku sebab pengorbanan seorang ibu bertarung nyawa semata-mata untuk melahirkan aku. secara tak langsung tambah satu lagi umat kat bumi ni....
My wish adalah rahsia...hehehe.....
Tapi harapan yang akan jadi harapan ialah aku nak :
Kek macam ni.....hehehehe........


sedapnye...sedapnye...sedapnyeee...sume sedap2....hehehe
Ade ke orang nak belikan kek2 di atas ni?? untungla kalo ade...berangan jew bole la ok...hahahhaa.....

Thanks pada kawan2 yang wish birthday aku kat fb..melalui sms...tqvm kawan2...^^

ok la..selamat menjamu mata dengan kek2 yang sedap ni....
tata...hehehehe....=)

Glitter text generator

No comments:

Klik Sini!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...