Saturday, July 16, 2011

~Berakhirnye Latihan Industri~

Cakkk!!!!! bahhhh!!!!!! (sengal disitu..hahaha...)
semalam..15hb julai 2011 adalah tarikh keramat yang mane hari itu iaitu hari jumaat hari terakhir aku praktikal kat Dwilaman Sdn. Bhd.
hermmm....sedey rase hati mahu meninggalkan ofis dan ofismate.....huhuhu....tak lupa juge pada pokok2 yang selame ni aku jage kat ofis tu....bile aku tak de kau jangan jadi kurus pulak taw pokok....pokok tu sume aku serah balik pada kakak2 ofis aku tu.....huhuhu.....

Kepada kak mira n kak elyna...jangan nakal2 taw....da tinggal bertige jew dengan bos nanti....nanti windu kitorang datang jenguk ae....tak pun nanti kite jogging dan ngeteh same2 kat utm ae....hehehe.....

Banyak yang aku dapat belajar sepanjang praktikal...memang praktikal tu penting sebab time praktikal ni la kite dapat rase pengalaman sebenar bile da keje nanti....dan ilmu time praktikal ni kite atk bole dapat time kuliah kat kampus....

Hari last (semalam) bos belanje makan lagi....yela...sempena kitorang yang da nak abes praktikal ni kan....kire macam farewell party la ni...hehehee....
yang best nye bos ajak makan kat secret...bos ni memang memahami la...macam2 tau2 jew kitorang nak ke makan secret ek....hehehee......

ape2 pun....nak ucapkan terima kasih la banyak2 pada bos kami iaitu cik elva maisarah atas segala ilmu yang bos kasi....
tak lupe juge pada kak mira yang banyak bagi tunjuk ajar...pada kak elyna pun same yang sudi melayan kerenah kitorang yang gile ni...tQVM.....heheheee......

Kenangan manis bersama family dwilaman akan ku simpan sampai bile2.....
i will miss dwilaman family.... T_T

k laaa....da touching ni...
papai =)



Glitter text generator

No comments:

Klik Sini!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...