Monday, July 4, 2011

~semangat yang hilang~

Hari ni hari isnin....
hari yang sangat melesukan bagi aku...adehhhh.... -.-'
nak fokus buat keje pun tak bole...ape pun xbole la...huhu
ape sebab aku jadi macam tak de semangat jew ari ni ek????
hermmm......mungkin ade sesuatu yang mengganggu fikiran kot....
hampeh la macam ni.....ni yang tak suke ni...nak ganggu2 fikiran orang plak...huuuuu.....
mungkin jugak sebab aku kurang sihat ari ni...mujur x makan sebarang ubat tadi..kalo tak mesti mata ni tak bole nak celik langsung...hadoyaiii......

k la...chow dulu....
tata... =)

Glitter text generator

2 comments:

MisS HoNeY said...

klu isnin mmg smua nya jd cm tu..nisa pown klu isnin,smua xkena.klu jumaat mmg terrrbaik la..hehe
salam perkenalan :)

Nur Afiqka said...

same ek...hehehee....
kalo jumaat plak mmg best...mkn sdp...ladies day...sbb sume shoping komplex ngn kdi mkn time tghri penuh ngn ladies....hahaha~

Klik Sini!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...