Friday, July 8, 2011

~i wanna be 1st~

ermm...mood malam ni tak berape elok la....
basib baik ade mr. blog ni yang sudi jadi tempat luahan aku..
love my blog...mood jadi luntur sebab dapat berita yang kurang menyenangkan hati dan perasaan...
so...tak nak berleter banyak la...juz nak share ayat ni jew :

Aku tak nak hidup dalam kekeliruan. Hidup dalam sangkaan yang kau pilih aku sebagai kekasih sebab aku ni pilihan terakhir yang kau ade..Aku da penat!!!! Aku da penat bile ade orang datang cari aku bile dorang tengah sunyi dan perlukan seseorang sebagai teman.. Bile da tak de tempat nak mengadu, berseronok, bergelak ketawa...baru la nak datang cari aku...Aku cume nak jadi orang penting dan utama dalam hidup kau..yang melengkapi hidup kau..dan menyempurnakan hidup kau.... Hanya aku seorang dalam hati mu~

ok.....tu jew la....thanks mr blog...jadi teman setia aku....
udah dulu ye.....
papai \/^^


Glitter text generator

No comments:

Klik Sini!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...