Tuesday, October 4, 2011

~saya jeles dengan mereka~

Assalamualaikum.......

Saya sangat jeles sama mereka....
Nak tahu kenapa??
Pada saat ini mereka sedang berada di Seoul Korea...Ada sebahagian dari mereka yang sedang berada di Palembang Indonesia...Tapi saya berada di mana saat ini?? saya hanya berada di bilik di UTM dan lusa akan berangkat ke Klang...yela saya mampu pergi Klang jew...(sedey gile T-T)..

Hermmmm.....lagi jeles bile mereka mengupload gambar mereka berada di korea di fesbuk!! oh nooo!! saya mengaku saya sangat jeles ok!!! huhuu -.-'

Korang tak nak tahu ke nape saya ade kat bilik sekarang ni?? sebab minggu ni TIADA KELAS!!!! KELAS CENCEL!!! hahaha.....korang2 yang pegi korea n palembang tu sile jeles dengan saya pulak..... hahaha..(tawe jaat)

Ade pro n kontra ape...korang dapat jalan2 jauh..saya dapat melengkor dalam bilik membute jew....heaven ok....hahahahaa.....kalo tahu la takde klas da lame da den balik kg taw....huhu....xpe2...dok rehat jew dalam bilik kumpul tenaga untuk ke Klang nanti....hehehee...^^

Semoga anda semua pon jeles sama saya k....hahahhaa...
Papaiiii =)


Glitter text generator

4 comments:

yusuflaili said...

Salam;
jgn cm tu..doakan diaorang selamat balik...awak pulak mkn lah seorang puas2nya sementara diaorang belum balik.

Nur Afiqka said...

salam:
sy sentiasa doakan mereka selamat sntiasa....mkn sowg2 smpi muntah ek...hahaha~

Azmi Agsa said...

wsslm wbt...
InsyaALLAH lain masa pg jua!

Nur Afiqka said...

Insyaallah.....mudah-mudahan la....hehehe^^

Klik Sini!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...